De ommekeer

Na deze ervaring ben ik zo enthousiast geworden, dat ik besluit door te gaan met Rebirthing. Ik neem een tiental individuele sessies en volg een aantal langdurige trainingen. Mijn burn-out is op de achtergrond geraakt, soms ben ik het zelfs helemaal vergeten. Wel krijg ik steeds meer inzicht hoe het allemaal is gekomen. Na de laatste training neem ik een beslissing; ik stop met mijn huidige werk en maak van rebirthing mijn beroep. Ik begin een eigen praktijk en volg nog een andere lichaamsgerichte opleiding. Een ongekende wereld opent zich voor mij, mijn leven maakt een totale ommekeer en krijgt meer diepgang. Nog altijd gaat mijn ontwikkeling door, zonder te weten waar ik uit kom. Wat ik wel weet is dat ik veel geleerd heb van mijn burn-out. Ik zit niet meer vast aan mijn levensgeschiedenis. Mijn leven heeft weer zin gekregen. Inmiddels heb ik vanaf 1985 een eigen praktijk, geef ik zelf een opleiding en begeleid ik nog dagelijks rebirthingsessies. Waar ik dacht dood te gaan, begon voor mij het leven.